.: GOLONGAN WANITA MEMPEROLAH LEBIH RM350,000 BEKERJA DARI RUMAH :.

.:GOLONGAN WANITA MEMPEROLAH LEBIH RM350,000 BEKERJA DARI RUMAHDAN MERAHSIAKANNYA DARIPADA SUAMINYA SELAMA 3 TAHUN :.

Bagaimana seorang lelaki dari Johor Bahru memberi reaksi apabila dia mendapat tahu tentang rahsia isterinya yang sungguh mengejutkan. Waktu membaca: 5 minit
Bayangkan bahawa selama tiga tahun, pasangan anda telah menyembunyikan lebih RM350,000 daripada anda. Bolehkah anda melakukan perkara yang sama? Yasmin Samad, ibu kepada dua orang anak dari Johor Bahru, meletakkan perkahwinan dan keluarganya dalam risiko dengan menyimpan rahsia yang mengejutkan daripada suaminya selama tiga tahun. Yasmin dan Imran berkahwin pada tahun 2004 selepas beberapa tahun berdating. Imran ialah seorang jurutera, dan Yasmin bekerja di meja penyambut tetamu di sebuah klinik setempat. Selepas kelahiran anak pertama mereka pada tahun 2008, mereka memutuskan supaya Yasmin meletakkan jawatan untuk berada di rumah dan menjaga anak mereka. Sektor produktif ekonomi paling teruk mengalami kegawatan yang berpunca daripada krisis kewangan global pada tahun 2008. Mujurlah, Imran tidak kehilangan kerjanya, tetapi beliau perlu bekerja lebih masa dan gajinya dikurangkan dengan banyak untuk membantu syarikatnya terus berjalan. "Suami saya boleh mengurus keperluan asas keluarga kami, tetapi saya dapat lihat kerja yang dijalankan telah membuatkannya sangat letih. Kami mencuba untuk berjimat cermat sebanyak mungkin, tetapi kami masih tidak mempunyai wang yang cukup" ujar Yasmin. "Kami tidak dapat membayangkan bagaimana masa depan kita nanti. Pasaran mula pulih sedikit, tetapi kemudian mula jatuh semula. Saya hamil dengan anak kedua kami pada masa itu – kami hanya berdoa agar semuanya baik-baik sahaja.
Kami tidak yakin kedudukan kewangan kami stabil. Kami hanya boleh berdoa."
Pada suatu malam, selepas kelahiran anak kedua mereka, Yasmin ternampak iklan di Facebook tentang bekerja di rumah, yang menjanjikan perolehan berjumlah lebih RM3500 sehari. Dia benar-benar tertarik. Dia mengikuti pautannya untuk mengetahui lebih lanjut tentang kerja tersebut. "Terlalu banyak ulasan positif tentang iklan ini, jadi saya berasa selamat untuk mendaftar. Itu bukan skim cepat kaya oleh beberapa orang penipu yang memaksakan perdagangan dalam pesanan untuk menyara kehidupan. Jika mereka mencadangkan untuk menjual produk, saya tidak akan mendaftar", ujarnya. Bekerja di internet dari rumah telah menjadi trend global utama, dan gelombang populariti telah sampai di Malaysia. Olymp Trade ialah sistem yang membolehkan orang ramai memperoleh wang dengan, contohnya, meramalkan pertumbuhan atau kejatuhan kadar pertukaran mata wang. Anda hanya perlu mendapat akses untuk mengisikan borang dalam talian yang ringkas. Saya berasa sangat cemas apabila saya menggunakan platform itu buat pertama kali. Saya bukan pakar komputer, tetapi mereka telah mengajar kami beberapa perkara yang sangat berguna. Saya hanya tahu cara untuk mencari maklumat di internet, dan itu sahaja. Saya tidak mahu suami saya berasa dia tidak dapat menyara keluarganya."
Selepas dua minggu menggu.: GOLONGAN WANITA MEMPEROLAH LEBIH RM350,000 BEKERJA DARI RUMAH :.nakan platformnya, yasmin memindahkan sejumlah lebih RM$38,000 ke kadnya. Yasmin memutuskan bahawa dia perlu merahsiakan tentang wangnya sehingga dia bersedia untuk memberitahu suaminya tentang kerja barunya. Jadi dia membuka akaun bank secara rahsia. Suaminya tidak tahu apa-apa pun. Dia mengaturkan agar wang dari kadnya telah dihalakan semula ke akaun ini pada setiap minggu.
Ini berterusan selama tiga tahun. Imran masih perlu bekerja, sementara Yasmin memperoleh wang di platform Olymp Trade dari rumah Dia tidak menyentuh langsung wang yang semakin banyak dalam akaun rahsia itu. "Sukar bagi saya untuk merahsiakan sesuatu yang besar daripada suami saya. Saya berasa bersalah, tetapi yang sebenarnya, saya takut untuk memberitahunya. Bila saya terkenang kembali, saya fikir tindakan saya sangat bodoh kerana merahsiakannya."
Pada awal tahun lepas, Imran dibuang kerja. Apabila Yasmin lihat betapa kejadian itu memberi kesan kepada suaminya, dia memutuskan bahawa telah sampai masanya untuk memberitahunya kerja yang telah dilakukannya setiap hari. Dia telah ke bank dan mengeluarkan wang dari akaun rahsianya yang telah semakin bertambah selama lebih tiga tahun. Pada masa itu, wang terkumpul telah mencecah lebih daripada RM350,000. "Yasmin duduk di sebelah saya dan memberitahu saya bahawa dia ada menyembunyikan sesuatu daripada saya, bahawa dia berasa malu." dia memberitahu Imran. "Kemudian dia mengeluarkan penyata bank dari sakunya dan memberikannya kepada saya. Penyata itu menunjukkan namanya, jumlah sebanyak $350,198 dan materi rasmi bank tersebut. Pada mulanya saya tidak percayakannya, tetapi kemudian dia memberitahu saya tentang Olymp Trade."
"Dia tidak berkata apa-apapun pada awalnya. Saya ingat dia akan menjadi marah dan akan meminta untuk bercerai. Tetapi dia mula menangis dan memeluk saya. Saya beritahu dia bahawa saya berasa malu dan bersalah, tetapi dia berkata, dia berasa lega, doanya untuk mendapatkan penyelesaian bagi masalah wang kita telah terjawab," ujar Yasmin. "Doa saya telah dikabulkan juga. Kami memulakannya semula daripada tiada dan memperoleh RM2700 sehari. Kisah Imran dan Yasmin telah tersebar luas dan dikongsi dalam media tempatan, termasuk di blog dan dalam berita. Apabila kami mengetahui tentangnya, kami tidak membuang masa untuk bertanya sama ada kami boleh menerbitkan maklumat kami di sini dalam laporan tentang pekerjaan setempat. Kami meminta Yasmin untuk memberikan beberapa nasihat eksklusif kepada pembaca kami: "Saya tidak mengesyorkan agar menyimpan rahsia daripada pasangan anda, dan jika anda mendapat sumber pendapatan yang baik, mulakannya dengan segera."
Kami telah menghubungi Olymp Trade dan mereka memberikan kami beberapa arahan hebat sebagai ganjaran eksklusif untuk pembaca kami. Anda boleh melihatnya dan mendengarkan beberapa nasihat eksklusif yang boleh membantu anda memperoleh sehingga RM3800 sehari. Klik di sini untuk bermula. Dan sekarang untuk mendapatkan arahannya:





Comments